Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

«Πώς μου ζήτησαν ‘φακελάκι’ για να μου σβήσουν την κλήση»


Οδηγός φορτηγού περιγράφει πως ο τροχονόμος και ο διοικητής του σε τροχαία της Αττικής, του ζήτησαν “φακελάκι” για να του σβήσουν την κλήση.

Η μαρτυρία του θύματος εκβιασμού είναι αποκαλυπτική :

«Οδηγούσα το φορτηγό, όταν ξαφνικά αστυνομικοί
που επέβαιναν σε συμβατικό αυτοκίνητο μου έκαναν σήμα να σταματήσω για έλεγχο. Μόλις σταμάτησα, ο ένας τροχονόμος μου είπε ότι το φορτηγό είναι υπέρβαρο και αμέσως μετά, μου ζήτησε δίπλωμα, ασφάλεια και άδεια κυκλοφορίας. Μου είπε ότι θα μου κόψει κλήση για υπέρβαρο που το πρόστιμο φθάνει τις 10.000 ευρώ. Τους παρακάλεσα να μην με γράψουν για υπέρβαρο επειδή το πρόστιμο είναι πολύ μεγάλο, αλλά για δίπλωμα και ασφάλεια που δεν τα είχα μαζί μου.

Τότε ο αστυνομικός μου είπε: «Κάτι θα κάνουμε, θα βρούμε έναν τρόπο να πληρώσεις λίγα, ένα συμβολικό ποσό…»
Τηλεφώνησε στον διοικητή του και στη συνέχεια αφού κράτησε την άδεια κυκλοφορίας και έβγαλε φωτοτυπία το τιμολόγιο για να φαίνεται η παράβαση, συμφωνήσαμε το ίδιο βράδυ να πάω στην τροχαία για να τους δώσω 800 ευρώ. Όταν έφθασα στην τροχαία, τους είπα ότι όλη την ημέρα είχα βγάλει 800 ευρώ και συμφωνήσαμε τελικά να τους δώσω 600 ευρώ για να σβήσουν την κλήση. Αμέσως μετά πήγα στη διεύθυνση εσωτερικών υποθέσεων και κατήγγειλα τον εκβιασμό».

Εκτός από τον συγκεκριμένο οδηγό φορτηγού, ο διοικητής τροχαίας σε τμήμα της Αττικής και ο συνεργός – αρχιφύλακας που υπηρετεί στην ίδια υπηρεσία, κατηγορούνται ότι πήραν «φακελάκι« 2.000 ευρώ και από ιδιοκτήτη βυτιοφόρου, προκειμένου να του σβήσουν κλήσεις συνολικού ποσού 10.500 ευρώ και να του επιστρέψουν την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος του. Χθες, οι δύο αστυνομικοί μετά την απολογία τους αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ με απόφαση του αρχηγείου τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και παράλληλα διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση.

Ο αστυνομικός υποδιευθυντής, ο οποίος αρνείται τις κατηγορίες τού επιβλήθηκε εγγύηση 10.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.