Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

ΤΑ ΛΕΦΤΑ δεν ΦΕΡΝΟΥΝ την ΕΥΤΥΧΙΑ… 21 ετών νέα, ζάμπλουτη και δυστυχισμένη!


Parks-ekatomiriouxos1
Η Τζέιν Παρκς,  όταν ήταν 17 χρόνων είχε την «ατυχία» να κερδίσει
1 εκατομμύριο στερλίνες (1,17 εκατ. ευρώ) και σήμερα, στα 21 της, δηλώνει ότι δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στο άγχος του γεγονότος ότι είναι πλούσια.
Όταν κέρδισε τη λοταρία η Παρκς ήταν η νεότερη εκατομμυριούχος της Βρετανίας. Σήμερα υποστηρίζει ότι είναι η πιο δυστυχισμένη, και σχεδιάζει να τη… μηνύσει επειδή κέρδισε το τζακ ποτ!
«Κάποιες φορές εύχομαι να μην είχα κερδίσει… κάποιες φορές νιώθω ότι η νίκη μού κατέστρεψε τη ζωή» εξομολογείται. Όπως αναφέρει, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται στους ανήλικους να αγοράζουν το δελτίο της λοταρίας.
Η Παρκς έκανε αυξητική στήθους, αγόρασε δύο ακίνητα και ένα τσιουάουα, αλλά δηλώνει ότι αγωνίζεται να βρει σκοπό στη ζωή.
«Νόμιζα ότι θα ήμουν δέκα φορές καλύτερα, αλλά είμαι δέκα φορές χειρότερα. Μακάρι να μην είχα καθόλου χρήματα τις περισσότερες ημέρες. Λέω στον εαυτό μου ‘’η ζωή μου θα ήταν τόσο πολύ ευκολότερη αν δεν είχα κερδίσει»» αναφέρει χαρακτηριστικά η 21χρονη.
«Οι άνθρωποι με κοιτούν και σκέφτονται ‘’μακάρι να είχα τον τρόπο ζωής της, μακάρι να είχα τα λεφτά της…’’ αλλά δεν αντιλαμβάνονται την έκταση του άγχους μου» προσθέτει.
«Έχω υλικά πράγματα, αλλά εκτός από αυτό η ζωή μου είναι άδεια. Ποιος είναι ο σκοπός μου στη ζωή;» διερωτάται η… δυστυχής νεαρή, που παρά τη δυστυχία της επιμένει να κρατάει τα χρήματα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.