Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ: «Εκπαιδευτικές» εκδρομές Ελλήνων μαθητών σε ισλαμικά νεκροταφεία

ΒΙΝΤΕΟ: «Εκπαιδευτικές» εκδρομές Ελλήνων μαθητών σε ισλαμικά νεκροταφεία


Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα είναι πρωτάκουστο!!!
Απίστευτες καταγγελίες από τον  γνωστό επιχειρηματία της Λέσβου,
Στρατή Μποσταντά, ο οποίος σε επιστολή του, καταγγέλλει τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας του Δήμου Γιώργο Κατζανό για απρεπή συμπεριφορά, ενώ κάνει λόγο και για εκπαιδευτική εκδρομή του 10ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης, στο παράνομο Μουσουλμανικό νεκροταφείο του Κάτω Τρίτους, εν αγνοία μάλιστα των γονέων!

Το θέμα έφτασε ακόμα και σε ΜΜΕ της Αθήνας.

Ποιο το νόημα «εκπαιδευτικής εκδρομής» σε μουσουλμανικό νεκροταφείο, την ώρα που προφανώς δεν πραγματοποιούνται επισκέψεις σε χριστιανικά;
Συνηθίζουν τα Ελληνόπουλα στην επικείμενη ισλαμοποίηση της χώρας και εξοικειώνονται με το Ισλάμ;

Διαβάστε την επιστολή του κ. Μποσταντά από το lesvosnews για αυτό το εξαιρετικά σοβαρό θέμα και δείτε βίντεο και δημοσιεύματα:

«Αφορμή της επιστολής μου αυτής στάθηκε μία σχολική εφημερίδα (που έπεσε στα χέρια μου) του 10ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης, που ενημερώνει τους αναγνώστες της για την «επίσκεψη» των μαθητών στο μουσουλμανικό νεκροταφείο (δίπλα στο χριστιανικό) μετά από πρόσκληση του αντιδημάρχου Λέσβου κ. Γ. Κατζανού να επισκεφθούν το νεκροταφείο και να μιλήσουν με το Ιμάμη (όπως λέει το άρθρο).
Το πρωί στον πρωινό μας καφέ με την παρέα μου σε καφετέρια της πόλης μας στην όποια κάθε πρωί πίνουν και το καφέ τους ο κ. Κατζανός και μερικοί υφιστάμενοι του, του εξέθεσα την άποψή μου (στο ίδιο, μπροστά του) ότι τα μουσουλμανικά νεκροταφεία δεν είναι όπως τα Χριστιανικά και οι μουσουλμάνοι δεν ξεθάβουν τους νεκρούς τους σε 3-4 χρόνια αλλά παραμένουν εκεί μόνιμα.
Ειδικά δε σε θέμα νεκροταφείο υπάρχει ειδικό διεθνές καθεστώς που σχεδόν απαγορεύει την μετακίνησή του ή την αποξήλωση του, με δύο λόγια η περιοχή αυτή έχει γίνει μουσουλμανική μόνιμα.
Η αντίδραση του κ. Κατζανού ήταν απίστευτη…
Μου επιτέθηκε με χαρακτηρισμούς όπως «Μα…κα», «λαμόγιο», «αεριτζή» κλπ και με απειλητική διάθεση κινήθηκε προς το μέρος μου «προσκαλώντας» με να βγούμε έξω για να με δείρει (συνηθισμένη αντίδραση και επίλυση των διαφορών του απ΄ ότι έχω ακούσει) .
Μου είπε δε να μη τα έλεγα δημόσια αλλά προσωπικά σε αυτόν μια που τον γνωρίζω προσωπικά πολλά χρόνια τώρα…
Του είπα να ηρεμήσει και ότι δεν έχω προσωπικά μαζί του και του ζήτησα και συγνώμη αν τον πρόσβαλα.
Αντί αυτού κινήθηκε πάλι απειλητικά προς το μέρος μου και προσβάλλοντας την μνήμη της νεκρής γυναίκας μου (που σήμερα είναι έξι μήνες από τον θάνατό της) με ρώτησε «Εσύ γιατί δεν έθαψες την γυναίκα σου στη Ρωσία» (γιατί η γυναίκα μου ήταν από την Ουκρανία).
Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και παραλίγο να βγω έξω για να του κόψω λίγο τον τσαμπουκά αλλά σκέφθηκα τα δύο ανήλικα παιδιά που μεγαλώνω μόνος μου έφυγα από την καφετέρια.
Ρωτάω λοιπόν τον κ. Κατζανό
Θεωρεί τη γυναίκα μου ίδια με τους μουσουλμάνους. (Η γυναίκα μου ήταν Χριστιανή Ορθόδοξη, είχε άδεια παραμονής, έκανε δύο παιδιά με έλληνα σύζυγο και πλήρωσε τους φόρους της ως επαγγελματίας και θάφτηκε με άδεια ταφής και με σωστό τρόπο σε σωστό μέρος).
Γιατί θίχτηκε προσωπικά τόσο πολύ από την άποψή μου για το μουσουλμανικό νεκροταφείο. Μήπως γιατί η απόφασή να γίνει εκεί ήταν προσωπική όπως αναφέρεται σε άρθρο της η Καθημερινή και αναδημοσιεύει το lesvosnews.gr (13/05/2016)…  «Ο κ. Κατζανός θυμήθηκε ένα χωράφι στο χωριό του, Κάτω Τρίτος, ακριβώς δίπλα στο χριστιανικό νεκροταφείο, το οποίο ανήκε στον δήμο. Ήταν ό,τι έπρεπε. Την ίδια κιόλας ημέρα έστειλε μπουλντόζες που άνοιξαν τους πρώτους τάφους, με την κατεύθυνση που προβλέπει το Ισλάμ. «Ως τη μία το βράδυ, είχα τελειώσει τις έξι πρώτες κηδείες.»
 Έχω και εγώ ένα χωράφι μπορώ να το κάνω Μουσουλμανικό Νεκροταφείο (αν με χρυσο-πληρώσει καμία ΜΚΟ);
 Ποιός όρισε Ιμάμη και δεν έχω ιδέα αν μπορεί να γίνει αυτό;
 Τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας (γιατί βλέπω επιφανειακούς τάφους που θα ξεθαφτούν οι νεκροί σε μία πιθανή νεροποντή);
 Ζήτησαν έγγραφη συγκατάθεση από τους γονείς του 10ου Δημοτικού Σχολείου Μυτιλήνης για την επίσκεψη τους αυτή;
Διαβάστε και εσείς το άρθρο στη σχολική εφημερίδα και δείτε και τις φωτογραφίες του ευτυχισμένου για την επιτυχία του κ. Κατζανού δίπλα στο Ιμάμη καθώς και των παιδιών στους επιφανειακούς τάφους;
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία της επιστολής μου στην εφημερίδα σας»
Με τιμή
Ευστράτιος Μποσταντάς
ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
 


 EL.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.