Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Ποια είναι η Ελλάδα μου και ποια δεν είναι η Ελλάδα μου:

reuters-oi-ellines-einai-pleon-uperifanoi

Ποια είναι η  Ελλάδα μου και ποια δεν είναι η Ελλάδα μου:

ellines

Η Ελλάδα μου είναι: οι άνθρωποι της, ο λαός της , τα βουνά της τα Νησιά της τα Χωριά της , οι πόλεις της.

epaggelmata

Η Ελλάδα μου είναι: οι τίμιοι Έλληνες βιοπαλαιστές της που αγόγγυστα μοχθούν για τα προς το ζην .

agrotes_1

Η Ελλάδα μου είναι: ο τίμιος Έλληνας αγρότης , ψαράς , κτηνοτρόφος που χάρη σ’ αυτόν μπορεί να ελπίζει η πατρίδα μου κάποια στιγμή να τρέφει τον λαό της από τα δικά της προϊόντα.

xeirourgeio

Η Ελλάδα μου είναι: εκείνος ο γιατρός που δεν δέχεται φακελάκι

63767-d0005-1428577276

Η Ελλάδα μου είναι: ο Ιερέας που ο μισθός του δεν τον φτάνει γιατί τον μοιράζει σε φτωχές οικογένειες και σε αναξιοπαθούντες συμπατριώτες μας.

cebf-ceb7cebbceb9cebfcf83-cf84ceb7cf83-ceb4ceb9cebaceb1ceb9cebfcf83cf85cebdceb7cf83

Η Ελλάδα μου είναι: ο ήλιος της Ελληνικής δικαιοσύνης όταν λάμπει το ίδιο για όλους τους Έλληνες

ellhnes1

Η Ελλάδα μου είναι: όλοι εκείνοι οι ήρωες διαχρονικά που έπεσαν στα πεδία των μαχών για την δική μου ελευθερία.

%cf%83%cf%80%ce%b1%ce%b8%ce%b1%cf%81%ce%b7%cf%823

Η Ελλάδα μου είναι: μια παράσταση του Ευγένιου Σπαθάρη

metallia

Η Ελλάδα μου είναι: τα ρίγη όταν Έλληνας αθλητής γίνεται αιτία να ακουστεί ο Εθνικός μας ύμνος και να κυματίσει η σημαία μας.

22

Η Ελλάδα μου είναι : η μάνα που θυμιάζει τις εικόνες και η μυρωδιά από το λιβάνι διαχέεται γλυκά σε όλο το σπίτι

oi-ethnikoi-mas-iroes-hmerologio-politistikou-syllogou-kalidonas-sarena

Η Ελλάδα μου είναι: ο πλούσιος έμπορος ή βιομήχανος (δυστυχώς είναι ελάχιστοι) που βοηθάει τον φτωχό Έλληνα ή με τις φιλανθρωπίες του ή με την μοιρασιά του πλούτου που παράγει η επιχείρηση του προς στους εργαζόμενους του.

journalism

Η Ελλάδα μου είναι: ο δημοσιογράφος που προτίμησε την λήθη και την αφάνεια αντί της παραπληροφόρησης των Ελλήνων.

ta-palia-kafeneia-770x470

Η Ελλάδα μου είναι: τα γερόντια που παίζουν τάβλι η πρέφα στα καφενεία πίνοντας ένα καφεδάκι με το κομπολόι στο χέρι.

xoreftiko-kastanianis_560x420

Η Ελλάδα μου είναι: τα τοπικά γλέντια από τον Νότο της ως τον Βορά όπου χαίρονται να μοιράζονται τα πάντα με όλους ανιδιοτελώς και όπου κάθε Έλληνας είναι ευπρόσδεκτος .

2014-11-05-sunenteuxis-smirni-zeygaropoulou2

Η Ελλάδα μου είναι: η μεγαλοψυχία του λαού της να μοιράζεται με όποιον έχει ανάγκη τα ελάχιστα που έχει.

site_logo

Η Ελλάδα μου είναι: η Ορθόδοξη Χριστιανική μας πίστη , το Πάσχα , τα Χριστούγεννα, η Κυριακάτικη λειτουργία, τα ορθόδοξα μυστήρια μας, εκείνοι οι μοναχοί στα μοναστήρια που προσεύχονται μέρα και νύχτα για εμάς.

parelasi3

Η Ελλάδα μου είναι: Οι καταθέσεις στεφάνων και οι παρελάσεις στα ακριτικά της σημεία σαν ένδειξη σεβασμού στους ήρωες της.

unnamed1_5

Η Ελλάδα μου είναι: Ο στρατιώτης που φυλάει σ’ ένα ακριτικό μικρό νησί κάπου στο Αιγαίο και έχει απόλυτη συναίσθηση του έργου του.

reuters-oi-ellines-einai-pleon-uperifanoi

Η Ελλάδα μου είναι: όλα τα παραπάνω και άλλα τόσα που παρέλειψα είναι οι κρίκοι εκείνοι που συνθέτουν την αλυσίδα της συνοχής του λαού της πατρίδας μου.

 adeiavouli

Η Ελλάδα μου δεν είναιΟι πολιτικοί εκείνοι που δεν βάζουν το συμφέρον της πατρίδας και του λαού πάνω από όλα ακόμα και από την ίδια τους την ζωή.

stayros-se-simaia

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Η ασέβεια προς τα εθνικά και θρησκευτικά σύμβολα της.

tempelis

Η Ελλάδα μου δεν είναιΕκείνος ο νέος  Έλληνας που προτιμάει να τεμπελιάζει  παρά να λιώσει την πέτρα με τα χέρια του και να ζήσει φτωχά αλλά με αξιοπρέπεια.

newego_large_t_1101_54791585

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Το γεροντάκι που δεν το φτάνει η σύνταξη να ζήσει αξιοπρεπώς.

health-budget

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Να πεθαίνει ο Έλληνας από έλλειψη ιατρικής περίθαλψης.

rx_21_02_20150126_kt_1386_sooc1422283850

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Η άρνηση στην Ορθόδοξη πίστη μας στην οποία χρεωστάμε το ότι δεν γίναμε κιμάς στην κρεατομηχανή της Οθωμανικής αυτοκρατορίας επί 500 σχεδόν χρόνια.

w3

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Να διαστρεβλώνεται η ιστορία μας από κάθε εθνομηδενιστή  χάριν οποιουδήποτε αλλότριου συμφέροντος.

plousioi-kai-ftoxoi-ellhnes

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Ο πλούσιος Έλληνας (έμπορος, εφοπλιστής, βιομήχανος) που δεν θέλει να μοιραστεί μέρος του πλούτου του με τους εργαζόμενους του και με τον φτωχό λαό του.

 simaia

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Αυτός που καίει την σημαία μου (Έλληνας ή Ξένος).

1661875

Η Ελλάδα μου δεν είναι:  Το λαμόγιο που κλέβει λεφτά του δημοσίου γνωρίζοντας ότι τα φορτώνει στις πλάτες των υπολοίπων Ελλήνων.

%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%bd%cf%8c%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd

Η Ελλάδα μου δεν είναιΤα εξωφρενικά προνόμια των πολιτικών την στιγμή που ο λαός της υποφέρει

lathro-selfie1

Η Ελλάδα μου δεν είναιΟι δήθεν πρόσφυγες (Πακισταν-Αφγανιστάν-Μαρόκο- Αλγερία – Αφρικανοί) που έρχονται στην πατρίδα μου στερώντας απαραίτητους οικονομικούς  πόρους από τον λαό μου που στην πλειοψηφία του υποφέρει  και δεν σέβονται τα όσια και τα ιερά μας.

2-c-0-w-650-bild

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Να προσκυνάς τον ξένο παράγοντα ακόμα κι αν γνωρίζεις ότι στο τέλος η πατρίδα και ο λαός της θα το πληρώσει πάρα πολύ ακριβά.

%ce%ba%ce%b7%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%b1

Η Ελλάδα μου δεν είναι: Να χάνεις παλικάρια των Ενόπλων Δυνάμεων μας από την Τουρκία και να μην αντιδράς, αλλά να λες τρομερά ψέματα στον λαό σου για τον τρόπο που σκοτώθηκαν. (Σιαλμάς, Ηλιάκης, Γιαλοψός, Καραθανάσης,  ,Τουλίτσης Αναστάσιος , Πανανάς Κωνσταντίνος , Ευαγγέλου Ελευθέριος.

tv-dizileri-turk

Η Ελλάδα μου δεν είναι: όταν η εχθρός Τουρκία μας απειλεί ξεκάθαρα εμείς να προβάλουμε προπαγανδιστικές τηλεοπτικές της σειρές και να επιδιώκουμε την με οποιοδήποτε κόστος φιλία της .

%ce%b1%ce%bb%ce%b2%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b1%cf%83%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%89%cf%86-3

Η Ελλάδα μου δεν είναι: όταν οι εχθροί της πατρίδας που ασελγούν πάνω στο σώμα της να παραμένουν ατιμώρητοι (Αλβανοί, Τούρκοι, Σκοπιανοί….).

(Τα παραπάνω τα γράφω καθαρά και μόνο από ανιδιοτελή αγάπη στην Ελλάδα μου και τίποτα άλλο)

 https://national-pride.org/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.