Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

ΣΟΚ! Υπόθεση Παντελίδη: «Είχαν τοποθετήσει κοριούς στα λουλούδια που έστειλαν στην Αρναούτη στο νοσοκομείο» – Νέες αποκαλύψεις!

arnaouti-pantelidis
Βόμβες από την δημοσιογράφο Δήμητρα Παυλάτου!


Δείτε τι γράφει στο προσωπικό της blgo dimitra.youweekly.gr

Σας έχω μια είδηση φωτιά που νομίζω ότι θα συζητηθεί όσο καμία άλλη, από τις πολλές που έχουμε διαβάσει!
Η ιστορία ξεκινά αμέσως μετά το φοβερό δυστύχημα και αμέσως μετά από λίγες ημέρες που τα κορίτσια Φρόσω και Μίνα πήγαν στο νοσοκομείο. Όλοι νομίζω θυμόμαστε τις στιγμές αγωνίας που περνάγαμε όλοι για το αν θα ζήσει η Μίνα Αρναούτη. Θυμίζω ότι η συγκεκριμένη κοπέλα είχε 10% πιθανότητες να ζήσει. Θυμίζω ότι μπήκε στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού με μηχανική υποστήριξη και διαλυμένο θώρακα και πόδια. Τα θυμίζω γιατί αυτό που θα διαβάσετε παρακάτω θα σας εξοργίσει όπως εξόργισε κι εμένα. Λίγο υπομονή! Από την άλλη μεριά η Φρόσω Κυριάκου είχε χτυπήσει λιγότερο αλλά και η συγκεκριμένη κοπέλα αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και επίσης είχε χτυπήσει σοβαρά το δεξί χέρι της αν δεν κάνω λάθος.
Η πληροφορία που τώρα θα σας μεταφέρω είναι από εξαιρετικά έγκυρη πηγή, αλλά δεν γνωρίζω αν είναι μέσα στην δικογραφία. Το σημερινό μου ρεπορτάζ επίσης θεωρώ ότι επιβεβαιώνει 1000% την άποψη που έχω ξαναγράψει, ότι η ιστορία έχει στοιχεία μαφίας. Λοιπόν μην μακρυγορώ μπαίνω στο θέμα και σας αποκαλύπτω. Στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν η Μίνα Αρναούτη έστειλαν μέσα σε….
…λουλούδια κοριούς. Ναι είχαν κρύψει μέσα στα λουλούδια μικρόφωνα παρακολούθησης τα οποία εντόπισαν (δεν μπορώ να πω θα κάψω την πηγή μου) και τα πέταξαν. Αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι ότι μόλις μου μετέφεραν την είδηση έπεσα ξερή. Δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι γίνονται τέτοια πράγματα. Δηλαδή ρε παιδί μου πόσο κάθαρμα πρέπει να είσαι. Πόσο ανάλγητος και άκαρδος πρέπει να είσαι για να στήσεις παγίδα σε ένα κορίτσι που βρέθηκε πριν το θάνατο. Ερωτήματα!!! Ποιος έστειλε τα λουλούδια; Ξέρω αλλά δεν λέω…Αν θέλει η Μίνα Αρναούτη ή αν θέλει η Φρόσω Κυριάκου ας το αποκαλύψουν. Εκείνες ξέρουν…
Η ιστορία που σας περιγράφω είναι στην δικογραφία της υπόθεσης Παντελίδη; Δεν το ξέρω. Για ένα τόσο σοβαρό θέμα ας απαντήσουν οι δικηγόροι. Εγώ για το blog μου και το Youweekly.gr την δουλειά μου την έκανα την είδηση την έβγαλα. Τώρα όποιος θέλει ας το συνεχίσει να δώσει ονόματα και διευθύνσεις….ΑΝΤΕΧΟΥΝ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.