Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Η πρώτη αντίδραση του Mr Jumbo μετά το θανατηφόρο τροχαίο που κόστισε τη ζωή του γιου του (φωτό & βίντεο) Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ


της Μαρίνας Νικολάκη
 
Καταρχάς σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο μεγαλοεπιχειρηματίας Απόστολος Βακάκης, (γνωστός και ως mr Jumpo) ενημερώθηκε για τον θάνατο του παιδιού του, του 24χρονου Γ. Βακάκη, και για το τραγικό δυστύχημα βλέποντας το βίντεο στην τηλεόραση!
Το τραγικό βίντεο της πρόσκρουσης που διέρρευσε στην τηλεόραση σχεδόν 2 ώρες μετά το φοβερό δυστύχημα που προκάλεσε τον θάνατο 5 ανθρώπων έχει προκαλέσει πολλά ερωτηματικά στις αρμόδιες αστυνομικές αρχές και έχει διαταχθεί έρευνα για την διαρροή του απορρήτου υλικού από τις κάμερες της εθνικής οδού. Η τροχαία ερευνά τις συνθήκες του ατυχήματος, την ταχύτητα με την οποία έτρεχε ο νεαρός κληρονόμος, αλλά και τη κατάσταση που βρισκόταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε.
Δυστυχώς η μοίρα κάποιου που είναι διάσημος μπορεί να τα φέρει έτσι ώστε να μάθει πως το παιδί του σκοτώθηκε από τα ΜΜΕ πριν καν χτυπήσει το τηλέφωνο από την αστυνομία για την επίσημη ενημέρωση!
Και στην περίπτωση του κυρίου Α.Βακάκη μάλλον αυτό έγινε…
Οι πληροφορίες λένε πως ο άνθρωπος αυτός πρώτα είδε το βίντεο στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο ΚΑΙ άκουσε τις πληροφορίες για 2 παιδιά νεκρά που ήταν στην μοιραία πόρσε και μετά ενημερώθηκε από τις Αρχές. Ασύλληπτα πράγματα.
Όπως ανέφερε το youweekly.gr που επικοινώνησε με τα γραφεία της εταιρείας jumbo του κυρίου Βακάκη...στενός του συνεργάτης δήλωσε:
«Παιδιά ο άνθρωπος έχασε τον κόσμο κάτω από τα πόδια του. Είναι σε κατάσταση σοκ. Δεν μπορεί να το πιστέψει αυτό που του έχει συμβεί. Χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο που έδωσε την άδεια του να πάρει το παιδί το αυτοκίνητο και να πάει στην Αράχωβα. Ένας άνθρωπος γεμάτος ενέργεια έχει κυριολεκτικά καταρρεύσει τι άλλο να σας πω είμαστε όλοι συγκλονισμένοι» είπε και συνέχισε: «Και να σας πω και κάτι άλλο ο Γιώργος ήταν ένα μετρημένο παιδί. Καλό και σοβαρό παιδί χωρίς χλιδές και πλούτη όπως γράφουν. Ζούσε με έναν μισθό που του έδινε ο πατέρας του για να τελειώσει τις σπουδές του. Όλα τα άλλα που γράφονται είναι ψευτιές…»
Την ίδια ώρα, ο γνωστός επιχειρηματίας εξέδωσε μία ανακοίνωση προς τους εργαζομένους της εταιρείας του. Ο πατέρας του Γιώργου Βακάκη, που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα, πήγε σήμερα το πρωί στη δουλειά.
Η δήλωσή της οικογένειας έχει ως εξής:
«Ο Θεός μας ζητά να διαχειριστούμε το αδιανόητο και να ζήσουμε με το αφόρητο. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, θέλουμε να εκφράσουμε τα θερμά συλλυπητήρια μας και στις υπόλοιπες οικογένειες και να ευχαριστήσουμε για τη συμπαράσταση όλων στο θρήνο μας για την τραγική πρόωρη απώλεια τριών νέων ανθρώπων και ενός παιδιού.
Οικογένεια Απόστολου Βακάκη»
Μάλιστα ο ίδιος ζήτησε από τους εργαζόμενους του να μην αναφερθούν ποτέ στο περιστατικό αυτό και πως η δουλειά θα τον βοηθήσει να αντιμετωπίσει το κακό που τον βρήκε.
Δείτε το βίντεο την επιστολή του κ. Βακάκη στους εργαζόμενους του.... 


Αξίζει να σημειωθεί η αντίδραση του  41χρονου τραγικού πατέρα Υπάτιο Πατμάνογλου όπου έχασε στο φρικτό δυστύχημα παιδί και γυναίκα!
«Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του παιδιού. Θέλω να σταματήσει ο κόσμος να λέει άσχημα πράγματα για τον 24χρονο, γιατί και αυτό το παλικάρι δεν ήθελε να χάσει τη ζωούλα του.Συλλυπητήρια στην οικογένειά τους. Και αυτοί δεν ήθελαν να τον χάσουν. Εφταιγε-δεν έφταιγε, η ψυχούλα του το ξέρει», είπε χαρακτηριστικά.
«Να πω την αλήθεια νιώθω μεγάλη ανακούφιση με όλο τον κόσμο και με όλα τα μηνύματα που μου στέλνει ο κόσμος. Πραγματικά ηρεμεί η ψυχούλα μου και πιστεύω θα ηρεμεί και η ψυχή και της γυναίκας μου και του παιδιού μου. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο παλικάρι που έδωσε το βίντεο στη δημοσιότητα γιατί με έτρωγαν οι τύψεις, γιατί άκουγα διάφορα ότι δεν πάρκαρα σωστά το αυτοκίνητο και όλα τα σχετικά», δήλωσε, εκδηλώνοντας την ανακούφισή του για τη δημοσιοποίηση του βίντεο.
Ο Υπάτιος Πατμάνογλου συνέχισε εκφράζοντας τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του παιδιού που οδηγούσε τη μοιραία Porsche, ενώ τόνισε ότι δεν θέλει «να λένε αυτά που λένε». «Εντάξει, και αν έχει χρήματα και αν δεν έχει, δεν παίζει ρόλο», σημείωσε. «Ήταν ένας πιτσιρικάς, είχε ένα αυτοκίνητο γρήγορο, έτρεχε, ήταν παράνομος, εντάξει, αλλά και αυτό το παλικάρι δεν ήθελε να χάσει τη ζωούλα του», είπε.
Για τις στιγμές λίγο μετά το δυστύχημα δήλωσε: «Είδα ξαφνικά μπροστά μου τέσσερις νεκρούς. Τον γιο μου, τη γυναίκα μου και δύο άλλα παιδιά. Ο Θεός να τους αναπαύσει όλους. Το ‘θελε η Παναγία. Αυτό το πράγμα ούτε στον χειρότερο εχθρό».
Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους αντιμετωπίζει με ψυχραιμία την κατάσταση, ανέφερε ότι «μπορεί αυτό το ατύχημα να γινόταν και με έναν παππού και να ερχόταν πάνω μου με ένα τρακτέρ». Παράλληλα, για τον οδηγό της Porsche λέει: «Τώρα, το ότι είναι 24 χρονών το παιδί δεν σημαίνει ότι δεν ξέρει να οδηγάει. Υπάρχουν οδηγοί αυτοκινήτων οι οποίοι είναι πιτσιρικάδες και έχουν καλή αντίληψη. Δηλαδή, δεν πάει να πει ότι είμαι πιτσιρικάς, δεν ξέρω να οδηγάω ή πήρα τα λεφτά του μπαμπά μου και πήρα ένα Porsche και σκοτώνω τον οποιοδήποτε. Γιατί και αυτός σκοτώθηκε. Δυστυχώς και αυτό το παιδί είδα μπροστά στα μάτια μου και στην αρχή νόμιζα ότι είναι η γυναίκα μου, γιατί ήταν πολύ αδύνατο το παλικάρι, με μακριά μαύρα μαλλιά. Είχε σχεδόν το ίδιο ντύσιμο με τη γυναίκα μου και νόμιζα ότι ήταν η γυναίκα μου στην αρχή».
Όπως σημειώνει, μέσα στα συντρίμμια και μέσα στα σίδερα δεν μπορούσε να καταλάβει αν είναι η γυναίκα του και την ξεχώρισε από τα παπούτσια. «Φορούσε κάτι σταράκια το παλικάρι και λέω “δεν είναι η γυναίκα μου αυτή”», εξήγησε.
Ο ίδιος ανέφερε ότι σταμάτησαν στο πάρκινγκ για να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα, σημειώνοντας μάλιστα ότι είπε στη σύζυγό του ότι θα έκανε «μισό λεπτάκι», καθώς «το μωρό όταν σταματούσε το αυτοκίνητο έκλαιγε, ήθελε να προχωράμε».
Και συνέχισε την ανατριχιαστική περιγραφή: «Σταματάω το αυτοκίνητο, βγάζω τα κλειδιά, βγαίνω από το αυτοκίνητο με τζόκινγκ, φανταστείτε. Πηγαίνω στην τουαλέτα και με το που πάω να κάνω την ανάγκη μου γίνεται μία έκρηξη, κλείνουν τα φώτα όλα, καπνοί, φωτιά ξαφνικά. Λέω "τι έγινε, ρε παιδιά; Πρέπει να σωθώ, πρέπει να σωθώ οπωσδήποτε". Πέφτω κάτω, βάζω την μπλούζα μου μπροστά στη μύτη μου και το στόμα μου για να μην αναπνέω ούτε τη φωτιά ούτε τον καπνό και κάνω έρπινγκ. Βγαίνω έξω με όση δύναμη έχω και όση αίσθηση, λειτούργησαν ξαφνικά όλα με το ένστικτό μου. Όλα ενστικτωδώς. Βγήκα έξω και πήγα να πω στη γυναίκα μου “ρε κοριτσάρα μου, τι πήγα να πάθω, ρε γαμώτο, πήγα να καώ ζωντανός”. Και με το που βγαίνω, βλέπω το αυτοκίνητό μου κομμένο στα δύο. Δεν κατάλαβα τι είχε γίνει. Νόμιζα ότι βλέπω ψέματα. Λέω “Υπάτιε, πρέπει να το συνειδητοποιήσεις, κάτι γίνεται εδώ, κάτι δεν πάει καλά, έγινε μία έκρηξη. Από πού όμως; Πώς προήλθε αυτή η έκρηξη;". Προσπαθώ να δω αν το αμάξι μου είχε κάτι μέσα. Το ντεπόζιτο; Έγινε κάτι; Δεν είδα το άλλο αυτοκίνητο καθόλου. Και μετά από λίγη ώρα, όπως έκανα τον γύρο έτσι του κτιρίου να δω τι γίνεται, βλέπω ένα κατάστημα δίπλα με μπουκάλες οξυγόνου, νόμιζα ότι στην αρχή έσκασαν οι μπουκάλες οξυγόνου και ήρθαν μέσα στο αυτοκίνητο. Συγκυρίες τρελές. Και πηγαίνω μετά λίγο πιο δίπλα και βλέπω ένα ζαντολάστιχο από Porsche και τα φρένα του και βλέπω και τον οδηγό δίπλα και μια άμορφη μάζα σίδερα και μετά καταλαβαίνω ότι κάποιο έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό μου και έγινε όλο αυτό το πράγμα. Γυρνάω πίσω, βλέπω τη γυναίκα μου, είχε αγκαλιάσει το παιδάκι, της δίνω ένα φιλάκι. Τι φίλησα, ένας θεός ξέρει, ρε παιδιά. Μετά πήρα τηλέφωνο το ΕΚΑΒ».
Στη συνέχεια, ο τραγικός πατέρας είπε ότι «όλα, παιδιά, γίνονται για κάποιο λόγο. Κι εγώ αυτά έλεγα. Γιατί να συμβεί σε εμένα, έλεγα εγώ. Ποιος είσαι εσύ, ρε μεγάλε; Είναι θέλημα Θεού. Εγώ πιστεύω στην Παναγία και τον Χριστό. Είμαι ορθόδοξος. Τα πιστεύω πολύ αυτά τα πράγματα. Ό,τι γίνεται στη ζωή μας γίνεται για κάποιο σκοπό. Αν δεν πιστέψω αυτό το πράγμα και δεν το βάλω στο μυαλό μου, θα τρελαθώ. Το πίστευα από πριν αυτό. Εγώ ο ίδιος δεν φοβόμουν τον θάνατο, δεν φοβόμουν τίποτα στη ζωή μου. Ούτε την οικονομική κρίση, όχι ότι είμαι κάνας λεφτάς. Δεν με επηρέαζε τίποτα. Βαστούσα στα πόδια μου, είχα την ψυχική δύναμη, είχα ψυχολογία, έδινα ψυχολογία και στη γυναίκα μου. Είχα πολύ δύναμη μέσα μου. Λέω "δεν θα μου στερήσει κανείς το δικαίωμα της χαράς". Δεν άφηνα μύγα στο σπαθί μου. Αλλά δεν περίμενα ότι θα μου συμβεί. Με συγκλόνισε πάρα πολύ. Κάνω κάθε μέρα προσευχή στην Παναγίτσα, να πάνε όλα καλά, να βρω ψυχική δύναμη. Σωματική έχω, ψυχική έχω αλλά δεν ξέρω αν θα μου τελειώσει».
Τέλος να σημειωθεί ότι υπάρχει μια καινούργια εκδοχή για το μοιραίο τροχαίο όπως μαρτυρά, ο Υπάτιος Πατμάνογλου, ο άνθρωπος που είδε τη γυναίκα και το παιδί του να σκοτώνονται σε πάρκινγκ, στο 83χλμ της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας.
«Η Πόρσε πήγαινε με 300.Ήταν ένα R8 πίσω και πρέπει να πατιόντουσαν. Άδειος δρόμος δύο τέτοια αυτοκίνητα, πιθανολογώ δεν είμαι σίγουρος, είχαν σχέσεις ή φιλίες, δύο τέτοια αυτοκίνητα σε άδειο δρόμο…».
Επίσης, ο 41χρονος άφησε να εννοηθεί πως ο οδηγός του Audi γνώριζε τα παιδιά μέσα στην Porsche, αφού όπως είπε, μετά το τραγικό τροχαίο ο οδηγός του σπορ αυτοκινήτου και ενώ είχε προσπεράσει το πάρκινγκ έκανε όπισθεν και του ζήτησε αν θέλει βοήθεια. «Μου είπε ο οδηγός του Audi αφού έκανε όπισθεν «θέλεις να σε βοηθήσω;». Ο οδηγός του έκλαιγε. Mάλλον ήταν φίλοι».
Σε ένα βίντεο που τραβήχτηκε από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας από εκείνο που σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, φαίνεται, λίγο μετά τη σύγκρουση, να περνά από το σημείο της τραγωδίας ένα Audi R8.
Δείτε τη φωτογραφία του Audi R8:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.