Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Ανοικτή επιστολή Ιωάννου Δερματά, θείου τού Πάνου Καμμένου, προς τον ανηψιό του: «Εδώ παππάς, εκεί παππάς»...


Ο Πάνος Καμμένος, έψαχνε τον παππά - και τον βρήκε - στον ΣΥΡΙΖΑ, όπου προσγειώθηκε ουρανοκατέβατος, κρατώντας την ταμπέλα τού ψευτοδεξιού. «Δεν θα πουλήσω τον Τσίπρα, όπως δεν πούλησα τον Καραμανλή» μάς δήλωσε πρόσφατα ο καπετάν - Πάνος !

Όσοι γνωρίζουν, μεταξύ αυτών είμαι κι εγώ, τον Κώστα Καραμανλή τον πούλησε ΠΡΙΝ αυτός ακόμη εκλεγεί πρόεδρος της Ν.Δ., όταν (εντός της βουλής) κρατώντας και κραδαίνοντας έναν φάκελλο, έλεγε στους συναδέλφους του βουλευτές: «Εδώ τον έχω, εδώ τον κρατάω». Εννοούσε το κράτημα εκείνο του τράγου από τα κέρατα, όπως ευθέως και δημοσίως ανεφέρετο από τον αποβιώσαντα δικηγόρο Φιλοκλή Ασημάκη...
Την Ν.Δ., την πούλησε επί Κώστα Μητσοτάκη, όταν ακολούθησε τον Στεφανόπουλο στη ΔΗ.ΑΝΑ., με την οποία κατήλθε ως υποψήφιος ανεπιτυχώς. Με πρόεδρο τον Αντώνη Σαμαρά, την πούλησε όταν σε περιφερειακές εκλογές στήριξε τον Γιάννη Δημαρά, ο οποίος ήταν αντίπαλος τού υποψηφίου τής Ν.Δ. Κικίλια.
Κατά την ίδια περίοδο, στην Ικαρία, στήριξε για δήμαρχο τον υποψήφιο τού ΚΚΕ και όχι αυτόν τής Ν.Δ. (τής οποίας ήταν βουλευτής).
Τέλος, πούλησε εμένα, που είμαι αδελφός τής μητέρας του, επιβεβαιώνοντας το ρητό: «Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ τού ευεργεντηθέντος». Αχάριστος.
Αρθρογράφησα εναντίον του, διαφωνώντας για πολιτικές πράξεις και μού έκανε δύο μηνύσεις, αλλά από την εκδίκαση της πρώτης που ήταν μάλιστα στο Αυτόφωρο, πήρε ΤΡΕΙΣ αναβολές. Τελικά, η υπόθεση δικάζεται την 20ή Μαρτίου 2017 στην αίθουσα Β' του Μονομελούς Αυτοφώρου, στο κτήριο 2 τής πρώην Σχολής Ευελπίδων.
Νομιμοποιείται, αν κωλύεται, να εξουσιοδοτήσει τη σύζυγό του δικηγόρο Έλενα Τσούλη προκειμένου να διεξαχθεί η Δίκη, για να καταστεί εκ της διαδικασίας, κατάπτυστος.
Για τέταρτη φορά, εγώ θα είμαι παρών, για να τον αντιμετωπίσω. Ίδωμεν !

Ιωάννης Δερματάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.